UCHWAŁA Nr 72/18
RADY OSIEDLA KRZEKOWO – BEZRZECZE
z dnia 05.02.2018 r.
W sprawie: zatrudnienia na umowę-zlecenie pracownika administracyjnego Idy Miszkin
Na podstawie §32 Statutu Osiedla (załącznik do uchwały Nr XXIX/773/17 Rady Miasta Szczecin z dnia 25 kwietnia 2017 r. w sprawie Statutu Osiedla Miejskiego Krzekowo – Bezrzecze – tj. Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2017 r. poz. 2876) Rada Osiedla Krzekowo – Bezrzecze uchwala, co następuje:
§ 1
Zatrudnić w okresie od 15.02.2018 r. do 31.06.2018 r. na umowę-zlecenie Panią Idę Miszkin w charakterze pracownika administracyjnego z wynagrodzeniem 350 zł brutto miesięcznie w wymiarze 25 godzin miesięcznie.
Na posiedzeniu obecnych było 8 członków Rady Osiedla
Przeprowadzono głosowanie nad podjęciem uchwały.
Wszyscy głosowali „za”. Uchwała została podjęta jednomyślnie.
§ 2
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Rady.
Uzasadnienie:
Zleceniobiorca jest zobowiązany do obsługi administracyjno-biurowej Zarządu i Rady Osiedla Krzekowo-Bezrzecze, w tym:
- przepisywanie pism na komputerze
- protokołowanie posiedzeń Zarządu oraz Rady Osiedla Krzekowo-Bezrzecze oraz innych spotkań organizowanych przez Zarząd Rady Osiedla Krzekowo-Bezrzecze
- segregowanie dokumentacji Rady oraz Zarządu Osiedla Krzekowo-Bezrzecze
Sprzątania pomieszczeń Rady:
- odkurzanie i mycie powierzchni podłóg
- przecieranie na wilgotno zewnętrznych powierzchni mebli oraz urządzeń biurowych
- sprzątanie pomieszczeń gospodarczych i toalety
- opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą wkładów foliowych w koszach
- wyposażenie sanitariatu w ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy
- mycie okien i ram okiennych raz na kwartał
Zleceniobiorca zobowiązuje się wykonywać usługi w terminach uzgodnionych z Przewodniczącym Rady Osiedla Krzekowo-Bezrzecze.