PROTOKÓŁ POSIEDZENIA RADY OSIEDLA KRZEKOWO-BEZRZECZE z dnia 11 lutego 2025 r.

Nr aktu: 
I/02/2025
Data posiedzenia: 
wtorek, 8 Kwiecień, 2025

PROTOKÓŁ POSIEDZENIA

RADY OSIEDLA KRZEKOWO-BEZRZECZE

z dnia 11 lutego 2025 r.

 

 W posiedzeniu udział wzięło 8 członków Rady Osiedla Krzekowo – Bezrzecze wg listy obecności, stanowiącej załącznik Nr 1 do niniejszego protokołu.

Zebranie prowadziła Przewodnicząca Rady Osiedla Joanna Pieciukiewicz, wg następującego porządku obrad:

      1.  Sprawdzenie listy obecności, stwierdzenie quorum.

  1. Przyjęcie protokołu zebrania Rady Osiedla w dniu 10.12.2024r.

  2. Sprawy bieżące Rady Osiedla.

  3. Plan rzeczowo-finansowy Rady Osiedla na 2025 rok.

  4. Opinia w sprawie nadania nazwy ulicy.

  5. Zakończenie zebrania.

 

Ad. 1

Zebranie otworzyła Przewodnicząca Rady Osiedla stwierdzając quorum. Na wstępie Przewodnicząca powitała przybyłych radnych. 

 Ad. 2

Protokół posiedzenia Rady Osiedla w dniu 10.12.2024 r. został przyjęty jednogłośnie.

Ad. 3

Przewodnicząca omówiła kontrolę finansową Rady Osiedla Krzekowo-Bezrzecze przeprowadzoną przez Urząd Miasta za 2023 rok.

Przewodnicząca poinformowała zebranych o złożeniu wniosku do konkursu Marszałka Województwa Zachodniopomorskiego „Granty Osiedlowe 2025”.

Plac zabaw przy ul. Modrej jest już projektowany. Ma być zakończony do końca marca br. Zakład Usług Komunalnych przygotowuje wniosek do Miasta o budżet na tą inwestycję. Jeszcze w tym roku ma być przygotowany przetarg.

Rada Osiedla chce aby projekt budowy świetlicy był przygotowany łącznie z rozbiórką basenu. 13 lutego Przewodnicząca z radnym Jerzym Nowakiem wezmą udział w spotkaniu z Prezydentem Michałem Przepierą w sprawie świetlicy.

Przewodnicząca poruszyła problem kanalizacji przy ul. Łukasińskiego.

Radny Jerzy Nowak złożył wniosek o wystąpienie do ZDiTM o naprawę ulicy Szerokiej, która została bardzo zniszczona podczas budowy ulicy Sosabowskiego.

Ad. 4

Skarbnik Rady Osiedla zapoznała zebranych ze szczegółami przygotowanego projektu planu rzeczowo- finansowego na 2025 rok.

Podjęto uchwałę nr 128/25 dotyczącą przyjęcia planu  rzeczowo - finansowego Rady Osiedla na rok 2025.

Uchwała nr 128/25 została podjęta jednogłośnie.

Podjęto uchwałę nr 129/25 w sprawie przyznania diety Wiceprzewodniczącemu Rady Osiedla  w wysokości 320 zł miesięcznie na okres 01.01 2025 r. - 31.12.2025 r.

Uchwała nr 129/25 została podjęta jednogłośnie.

Ad.5

Do Rady osiedla wpłynęło pismo od LiderHous DEWELOPER z wnioskiem o opinię w sprawie nadania nazwy nowopowstałej ulicy dz. gruntu nr 31/13 powstałej z wydzielenia działki 31/4, obręb 2044 Szczecin. Zaproponowano nazwę „Sympatyczna”.

Podjęto uchwałę nr 130/25 dotyczącą wydania pozytywnej opinii dla wniosku LiderHouse DEWELOPER o nadanie nazwy ulicy „SYMPATYCZNA” nowopowstałej ulicy na działce gruntu nr 31/13 powstałej z wydzielenia działki 31/4, obręb 2044 Szczecin.

Uchwała nr 130/25 została podjęta jednogłośnie.

Ad.6

Zakończenie zebrania.