upoważnienie Zarządu Rady Osiedla do wykonania korekty planu rzeczowo-finansowego na 2017r.

U C H W A Ł A Nr  55/17

RADY OSIEDLA KRZEKOWO – BEZRZECZE

z dnia 03.04.2017 r.

 

W sprawie: upoważnienia Zarządu Rady Osiedla do wykonania korekty planu rzeczowo-finansowego na 2017r.

Na podstawie §24 ust. 1 pkt. 2. Statutu Osiedla (załącznik do uchwały Nr XLIV/1310/14 Rady Miasta Szczecin z dnia 08 września 2014r. w sprawie Statutu Osiedla Miejskiego Krzekowo-Bezrzecze – tj. Dz. Urz. Woj. Zachodniopomorskiego z 2014r. poz. 379) Rada Osiedla Krzekowo- Bezrzecze uchwala, co następuje:

 

§ 1

Rada Osiedla Krzekowo-Bezrzecze wprowadza rubrykę „inne nieprzewidziane wydatki losowe”  do planu rzeczowo-finansowego Rady Osiedla Krzekowo-Bezrzecze. Rada Osiedla upoważnia Zarząd Rady Osiedla do wykonania korekty.

W związku z nieprzewidzianą śmiercią byłego Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego Rady Osiedla Krzekowo-Bezrzecze Wojciecha Braciszewskiego uważamy za nasz obowiązek zakupienie wieńca na uroczystość pogrzebową o wartości 150zł oraz nekrologu w prasie miejscowej („Kurier Szczeciński”) o wartości 265zł z budżetu Rady Osiedla.

Przeprowadzono głosowanie nad podjęciem uchwały, wszyscy głosowali „za”, brak „przeciw”, brak sprzeciwu. Uchwałę podjęto jednomyślnie.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

§ 3

Wykonanie uchwały powierza się Zarządowi Rady Osiedla.

§ 4

W związku z nieprzewidzianą śmiercią byłego Przewodniczącego i Zastępcy Przewodniczącego Rady Osiedla Krzekowo-Bezrzecze Wojciecha Braciszewskiego oraz potrzebą zakupu wieńca na uroczystość pogrzebową Rada zwróciła uwagę na konieczność  wprowadzenia do Planu Rzeczowo-Finansowego rubryki „inne nieprzewidziane wydatki losowe”, które uwzględniać będą tego typu zdarzenia losowe (pogrzeby, jubileusze itp.). Kwota, którą Rada pragnie przeznaczyć to 500zł w II kwartale i 250zł w III kwartale co daje łącznie 750zł. W przypadku niewykorzystania danej sumy zostanie ona przeniesiona na inny kwartał lub inną pozycję.

Nr uchwały: 
55/17
Data uchwały: 
03/04/2017
Kadencja: 
2015-2019